Levering, defecten, retourzending & garantie
Levering defecten retourzending garantie zijn belangrijke zaken om te weten hoe HOOGSPOOR daar mee omgaat en hoe u gebruik kunt maken van deze services. Daarom hebben de verschillende procedures voor u opeen rij gezet zodat u weet hoe wij werken bij HOOGSPOOR.
Levert HOOGSPOOR losse onderdelen?
Ja, via het offerte aanvraagformulier kunt bij ons ook onderdelen bestellen. Let u er op dat onderdelen NIET geretourneerd kunnen worden.
Levert HOOGSPOOR losse lichtbronnen?
Ja, bij uw bestelling geven wij aan welke lichtbronnen bij uw armatuur van toepassing zijn. Ook kunt u alleen losse lichtbronnen bij HOOGSPOOR bestellen.
Levert HOOGSPOOR artikelen/merken die niet op de site staan?
Ja, HOOGSPOOR werkt met meer dan 200 merken. Het is niet mogelijk al deze merken en artikelen op onze webshop te vermelden. U kunt vrijblijvend een offerte aanvragen. Onder de kop merkenoverzicht vind u de merken waar wij het meest mee werken.
Levert HOOGSPOOR buiten Nederland?
Ja, wij leveren onze producten in heel Europa.
Heb ik ook garantie op de producten die ik bij jullie bestel?
Op de producten die u bij HOOGSPOOR via de site bestelt krijgt u garantie zoals we deze in de showroomzoudengeven.
Hoe gaan jullie om met defecten?
HOOGSPOOR levert armaturen en lampen van de beste merken en de hoogste kwaliteit. Ondanks alle zorg en aandacht die wordt besteed aan de producten, is het niet ondenkbaar dat een artikel beschadigd is geraakt. Ook in dat geval staat ons vakkundige personeel voor u klaar. Voor meer informatie kunt u kijken bij “Defecten”.
Ik zie toch af van mijn bestelling, kan ik ze retourneren?
Ja, wettelijke gezien heeft u het recht om het product binnen zeven werkdagen te retourneren. Maar bij HOOGSPOOR hebben we deze termijn verlengt tot 14 dagen. Uitzonderingen hierop zijn maatwerk producten en producten welke speciaal voor u zijn besteld.
Hoelang duurt het voordat ik het product in huis heb?
Dit is afhankelijk van het product. Op de site staat een levertijd indicatie welke bijna altijd waar kunnen maken.
Hierbij zijn we altijd afhankelijk van de voorraad, de voorraad bij de leverancier en de snelheid van de pakketdienst. Bij uw bestelling zullen wij dit zo juist mogelijk proberen te vermelden.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor informatie over verzendkosten adviseren wij u bij Transportkosten te kijken.
Op welk moment van de dag leveren jullie?
De door u bestelde artikelen worden door Hoogspoor verzonden via GLS. GLS werkt met het Track & Trace systeem, via dit systeem kunt u de actuele status van uw bestelling bekijken. Helaas is het niet mogelijk om hierbij aan te geven op welk tijdstip van de dag GLS bij u komt leveren. Wel is het mogelijk aan te geven dat u uw bestelling voor 10:00 of 11:00 wilt hebben geleverd. Voor deze extra service brengt GLS wel een extra toelagen in rekening. Voor meer informatie kunt u kijken bij Transportkosten.
Welke merken kunnen jullie allemaal leveren?
Onder de kop merkenoverzicht vind u de merken waar wij het meest mee werken. U kunt voor al deze merken een offerte aanvragen.
Hebben jullie alles op voorraad?
Nee, ons assortiment aan verlichtingsarmaturen is zo groot dat wij deze met geen mogelijkheid allemaal op voorraad kunnen hebben. Wel proberen wij uw bestelling zo spoedig mogelijk af te sturen.
Een deel van mijn bestelling is direct leverbaar en een deel niet. Leveren jullie nu wel uit?
Nee, wij leveren alleen complete bestellingen uit.
Mocht u toch gebruik willen maken van deelleveringen kunt u met ons daarover contact over opnemen.