Retoursprocedure

Uw bestelling wordt door Hoogspoor met de grootste zorg verwerkt, ingepakt en verstuurd. Helaas kan er altijd iets fout gaan. Om bij eventuele gebreken of beschadigingen alles netjes af te kunnen handelen, hebben wij een zogenaamde retoursprocedure opgesteld. Door deze procedure te volgen kunnen wij zorgen voor de juiste stappen en is altijd duidelijk hoe een en ander gebeurt. We komen samen tot de beste oplossing wanneer ook u zich houdt aan de procedure.

Hieronder staat de procedure bij retourzending stapsgewijs weergegeven.

  • Binnen 48 uur na ontvangst van uw bestelling dient u eventuele gebreken of beschadigingen aan ons te melden, via e-mail.
  • U ontvangt vervolgens van ons een ontvangstbevestiging van deze e-mail. Daarbij ontvangt u van ons dan een retourformulier, dit om ervoor te zorgen dat alles administratief duidelijk is en ook u zekerheid heeft over de retourzending.
  • Na ontvangst van deze e-mail dient u uw bestelling binnen 7 werkdagen retour te zenden naar Hoogspoor.
  • Voor het retour zenden dient u de originele, onbeschadigde verpakking te gebruiken.
  • Een kopie van de originele factuur en het ingevulde retourformulier dient te zijn bijgesloten.
  • De kosten van de retourzending zijn voor uw rekening.
  • U verstuurt de retourzending op eigen risico.
  • Na ontvangst van uw retourzending krijgt u van ons een ontvangstbevestiging.
  • Hierna zorgen wij voor de afhandeling van de retourzending en zullen wij u op de hoogte houden van de stand van zaken. Tevens corresponderen wij over de mogelijke vervolgstappen.