Transportschade

Transportschade komt bij HOOGSPOOR helaas ook voor. Ondanks dat we de goederen met zorg voor u hebben verpakt en met zorg een transport bedrijf hebben uitgezocht, komt het voor dat uw bestelling beschadigd aankomt. Graag willen we u uitleggen hoe we dit probleem zo snel mogelijk voor u kunnen oplossen.

Acceptatie goederen

Wanneer de door u bestelde artikelen bij u zijn geleverd treedt de procedure “acceptatie goederen” in werking. Strikt genomen gelden hierbij de volgende regels:

  • Als koper heeft u 48 uur de tijd om de ontvangen goederen te accepteren.
  • Het is dus belangrijk dat u binnen 48 uur na ontvangst de geleverde goederen controleert op beschadigingen of gebreken.
  • Maak het pakket en de verpakking van de artikelen voorzichtig en zonder te beschadigen open. Dit is belangrijk in het geval dat er iets mis is en u de bestelling terug moet sturen. Dat moet in de originele verpakking.

Stelt u gebreken of beschadigingen vast aan de ontvangen producten, meld dit dan bij HOOGSPOOR, binnen 48 uur.